Saturday 17 October 2015

Siti Chubby Dipuji Lelaki Misteri


Hi uols , ingat tak artis yang yang pernah dicalonkan dalam ABPBH2014 , ketegori wanita komedi popular iaitu siti chuby , dimana dahulunya dia pelakon jugak uols . beliau yang dulunya gemukkkk tauu , tapi sekarang ya allah meletop . Tambah meletop lagi bila ada desas desus yang mengatakan beliau dipuja lelaki misteri sebelum dia mula pasang badan lagi , kurlas uols . Lelaki ini dikatakan seorang ahli perniagaan yang menetap di kl, kacak pulak tu , kacak ke ?  

Beliau mengenali  siti chubby dari temannya sewaktu siti di salah sebuah acara rasmi di sekitar  Kuala Lumpur , sewaktu iols jumpa siti yang mengenalikan acara di finas yang telah berlangsungnya majlis perasmian production dan filem BLARONG arahan Baba Nizam yang akan mula pengembaraannya selewat-lewatnya hujung tahun ini .

Iols sempatlah tanya siapakah lelaki yang selalu mendekati siti , bila ditanya siti chuby tergelak dan tersibu2,  kunci mulut la tu . Apapun kita semua doakan terbaik buat siti chuby , cinta tak mengenal saiz uols . P/s. Kalu gini meq pun nak pasang body la , untung-untung ada orang nak Meq . 

No comments:

Post a Comment